Les Premiers Jours

10.4.16

 photo Paris 1_zpsnuanvxo3.jpg
 photo paris 3_zpseuumvqju.jpg
 photo paris 2_zpsyeakcujs.jpg

Så er det vist tid til at jeg lige opdaterer og skriver, at jeg er kommet sikkert til Paris!
De første dage har været fyldt med en masse små praktiske ting og bare at falde til i min nye lejlighed! De første par dage har jeg boet sammen med Eva som har lejet min lejlighed indtil jeg ankom og hun er nu taget afsted i dag så i morgen står den på officiel indflytning og så skal jeg nok også lige smide lidt billeder af lejligheden.
Imorgen starter jeg skole og tirsdag har jeg prøvedag på mit forhåbentlige nye arbejde!
Men indtil videre får i her et par billeder af Rikke der er ankommet til Paris, det fantastiske forår som allerede er her og mit køkkenvindue i selskab med Eva.
Bisous fra Paris!

/
Now it's probably time for me to update and write that I arrived safely in Paris!
The first couple of days has been filled with a few practical things and just settling in my new parisian apartment! The first couple of days I lived with Eva, who rented my apartment till I arrived and now that she left today, tomorrow is going to be official moving in day and then I'll post some pictures of the apartment.
Tomorrow i'm starting school and tuesday I have a trial day at my hopefully new job!
But for now here's a couple of pictures of Rikke arriving in Paris, the amazing spring that's already arrived in Paris and my kitchen window in company with Eva.
Bisous from Paris!

You Might Also Like

0 Comments

Subscribe