A week of visits

10.5.16

 photo IMG_0358_zpsbo10p4rl.jpg
 photo besoslashg 1 _zpsfszfrgc6.jpg
 photo IMG_0499_zpsnwf84ked.jpg
 photo besoslashg 2_zpsqj5jnthw.jpg
 photo IMG_0326_zpslcslvazi.jpg
This last week has consisted of visits from home & lots & lots of sun!
Last weekend Laurits, Mathies and Rikke visited me and we had a great weekend with lots of wine drinking in the sun but also a bit of cultural aspects ;-)
Then they went home and my parents stayed for 6 days - we were so lucky with the weather, sun and almost 25 degrees everyday. It was my dads first time in Paris so we explored a lot of Paris and ate a ton of great food - so now I'm fully charged in the food department! I would say that my resolution of coming to Paris to learn french, drink wine & eat good food is going quite well! ;-)
/
Denne uge har stået på besøg hjemmefra og en masse masse sol!
Sidste weekend besøgte Laurits, Mathies og Rikke mig og vi havde en skøn weekend med en masse vin drikning i solen men også med lidt kulturelle oplevelser ;-)
Efter de tog hjem kom mine forældre og var her i 6 dage - vejret har simpelthen været så godt med sol og næsten 25 grader hver dag! Det var min fars første gang i Paris så vi udforskede Paris og spiste en masse god mad - så nu er jeg fuldt opladet i den afdeling! Jeg vil sige, at mit mål om at komme til Paris for at lære fransk, drikke vin og spise god mad går ret godt ;-)

You Might Also Like

0 Comments

Subscribe